Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Як повернути чи обміняти товар належної якості? Якщо Ви хочете повернути або обміняти товар належної якості через невідповідність очікуванням, Вам треба: - Погодити повернення або обмін з менеджером магазину за номером, що вказаний у розділі «Контакти» +380 (66) 255-42-74. -Повернення здійснюється службою «Нова Пошта» за тарифами перевізника за рахунок покупця. або безкоштовно у нашому магазині за адресою: проспект Перемоги, 67, корпус В, 02000, Київ, Україна - Після отримання та огляду товару працівниками магазину, кошти будуть повернуті протягом 14 днів на реквізити, з яких здійснювалася оплата. Товар для повернення повинен бути належної якості, а саме: відсутність слідів використання споживачем: подряпин, відколів, потертостей, плям, збережена та не пошкоджена товарна упаковка, збережені всі ярлики та заводське маркування, збережені споживчі якості товару, повна комплектація, відсутні будь-які механічні пошкодження, відсутні сліди користування Як повернути чи обміняти товар неналежної якості? У разі отримання та виявлення Вами товару неналежної якості, або при виявлені недоліків товару які не підлягають ремонту, Ви може зв'язатися з менеджером та повідомити про бажання замінити або повернути товар протягом 14 днів з моменту отримання товару. - Погодити повернення або обмін з менеджером магазину за номером, що вказаний у розділі «Контакти» +380 (66) 255-42-74. -Товар передається у сервісний центр для огляду. Обмін або повернення товару провадиться лише за наявності висновку сервісного представника, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені -Повернення здійснюється службою «Нова Пошта» за тарифами транспортної компанії, або безкоштовно у нашому магазині за адресою: проспект Перемоги, 67, корпус В, 02000, Київ, Україна -У разі браку товару вартість доставки в обидві сторони оплачуємо Ми -Кошти будуть повернуті протягом 14 днів на реквізити, з яких здійснювалася оплата. Товари які не підлягають обміну, або поверненню. Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.